Welkom in het paradijs - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Eva Rademaker - WaarBenJij.nu Welkom in het paradijs - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Eva Rademaker - WaarBenJij.nu

Welkom in het paradijs

Blijf op de hoogte en volg Eva

26 Juli 2016 | Maleisië, Pulau Perhentian Besar

Hallo allemaal,

We zitten nu in het restaurantje op Perhentian Besar. Onze hotelkamer heeft helaas geen ramen, maar verder is het prachtig gelegen en is het hier echt een paradijs! De vlucht vertrok wat te laat, om 13.00 waren we geland en zijn we met de taxi en speedboot hier aangekomen. We hebben al een snorkeltrip voor morgen geboekt, maar helaas is de verwachting dat het vanaf 14.00 gaat regenen. Op dit moment komt het ook met bakken uit de lucht en onweert het, prima zolang her 's avonds en 's nachts gebeurt!
Verder hebben we niet veel bijzonders te melden. We gaan hier lekker genieten van de laatste dagen en vliegen donderdag naar Kuala Lumpur.
Tot morgen!

Liefs,
Ons

• 26 Juli 2016 - 14:56

(Mieke En) Bompa:

Dus toch wifi ! Spijtig van her weertje, maar niet getreurd 't kan nog verbeteren.
    De reis die jullie hebben gemaakt zullen jullie zeker NOOIT vergeten. Het was toch een geslaagd experiment...en later nognog zeker?
    Hier in P'bos nu lichtjes bewolkt, 23°C. Gisteren naar de arts geweest wegens pijn aan onderrug...hij weet het aan belastend werken ( onkruid verwijderen, enz). Straks naar de kinesiste gaan voor zijn diagnose: "musculaire last eerder gluteaal, ook wat onderrug". "verstoadet, Dr Rademaker in spé?
    Geniet nog maar van de laatste dagen in het paradijs.
    Bompa